Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Γράφημα
Έρευνες

Έρευνα Ε.Σ.Α – Αποτελέσματα πρώτης εβδομάδας επαναλειτουργίας της αγοράς

 

Ο Σταύρος Καφούνης με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας του Ε.Σ.Α για την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας της αγοράς, δήλωσε: «όπως ήταν αναμενόμενο, η επαναφορά της λειτουργίας του λιανεμπορίου έφερε χαμόγελα τόσο μέσα όσο και έξω από τα καταστήματα. Οι καταναλωτές μετά από οκτώ εβδομάδες είχαν την ευκαιρία να κάνουν τα ψώνια τους και οι έμποροι επιτέλους να αποκτήσουν λόγο ύπαρξης. Τα στοιχεία όμως της πρώτης εβδομάδος δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίσουν από τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν οι επιχειρήσεις, που μετά από δύο lockdown και ένα ενδιάμεσο υποτονικό διάστημα λειτουργίας, έχουν δημιουργήσει εμπρός τους ένα τεράστιο βουνό υποχρεώσεων. Η πολιτεία πρέπει να συνεχίσει τη στήριξη των επιχειρήσεων για όσο διαρκεί η κρίση και με γενναιότητα να ρυθμίσει και να κουρέψει τις υποχρεώσεις που δημιουργήθηκαν, ώστε να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας. Σήμερα όμως πρωταρχικό καθήκον είναι όλοι μας να τηρούμε αυστηρά τα μέτρα  προστασίας, για να μη ρισκάρουμε ούτε μία ανθρώπινη ζωή και το λιανεμπόριο να γίνει το παράδειγμα που θα επαναφέρει στη λειτουργία και τους υπόλοιπους κλάδους της αγοράς που παραμένουν κλειστοί».

 

 

Έρευνα του Ε.Σ.Α για την 1η εβδομάδα επαναλειτουργίας της αγοράς 

 

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας για την 1η εβδομάδα επαναλειτουργίας της αγοράς.

 

Το ερωτηματολόγιο έχει ως στόχο:

-  Τη σύγκριση του τζίρου των καταστημάτων της Αθήνας και των περιφερειακών αγορών, που πραγματοποιήθηκε κατά την πρώτη εβδομάδα της χειμερινής εκπτωτικής περιόδου του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

-  Το επίπεδο που κυμάνθηκαν τα ποσοστά έκπτωσης στο λιανεμπόριο.

-  Την καταγραφή της δυνατότητας επαναλειτουργίας των καταστημάτων σε περίπτωση ενός τρίτου Lockdown.

-  Το ποσοστό των εργαζομένων που επανήλθε στην εργασία του μετά την αναστολή.

-  Πόσοι αξιοποίησαν το χρηματοδοτικό εργαλείο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής.

-  Την δυνατότητα κάλυψης των δανειακών, ασφαλιστικών και φορολογικών υποχρεώσεων.

-  Ποιο θεωρούν ότι είναι το σημαντικότερο μέτρο στήριξης, για την επιβίωση των επιχειρήσεων τους.

 

 

Διαδικασία

-  Η διενέργεια αυτού του ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε από  τη Παρασκευή 22  Ιανουαρίου 2021 με τηλεφωνική επικοινωνία.

-  Σε κάθε περίπτωση τηρήθηκαν οι κανόνες ηθικής δεοντολογίας καθώς υπήρξε ενημέρωση για τον σκοπό του ερωτηματολογίου. Επίσης τηρήθηκαν οι κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων.

-  Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 100 καταστήματα.

-  Τα καταστήματα της Τουριστικής περιοχής, δεν συμπεριλαμβάνονται στην έρευνα, γιατί στην πλειοψηφία τους δεν διενεργούν εκπτώσεις.

 

 Τα καταστήματα που έλαβαν μέρος στην έρευνα, ανήκουν στις κάτωθι κατηγορίες:

-  Ενδύματα ανδρικά, γυναικεία, παιδικά

-  Εσώρουχα, γραβάτες, είδη ραπτικής 

-  Δερμάτινα, γούνες

-  Υποδήματα, Τσάντες, είδη ταξιδιού, αξεσουάρ ένδυσης

-  Λευκά είδη, κεντήματα, υφάσματα, υφάσματα επιπλώσεων, είδη σπιτιού, χαλιά 

-  Οπτικά, κοσμήματα, ρολόγια, είδη δώρων

-  Τηλεπικοινωνίες - αξεσουάρ, ηλεκτρονικά είδη κλ.π

 

Κλικ εδώ για να διαβάσετε την Έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών

 

 

 

 

Αρχεία