Επικαιρότητα
Πάνω από 82% το ποσοστό επίλυσης διαφορών από τον συνήγορο του καταναλωτή
Από τα πεπραγμένα της Βουλής που κατατέθηκαν στις 6 Δεκεμβρίου 2016, αποτελεί έκπληξη το υψηλό ποσοστό επίλυσης των διαφορών το οποίο ανέρχεται στο 82,04% (72,53% υπέρ καταναλωτή, 9,52% υπέρ προμηθευτή). Ο κλάδος με τις περισσότερες υποβληθείσες αναφορές ήταν τα καταναλωτικά αγαθά (αύξηση 14,6% σε σχέση με το 2014). Ακολουθούν οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.
Οι περισσότερες αναφορές σχετίζονταν, κυρίως, με :
• Την ποιότητα των αγαθών.
• Προβλήματα κατά την παράδοση των αγαθών.
• Θέματα με τις χρεώσεις, τις τιμές και την τιμολόγηση.
• Θέματα κατάρτισης και εκτέλεσης συμβάσεων.
• Πλημμελή τήρηση εγγυήσεων.
• Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Πηγή : Ναυτεμπορική