Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
συνήγορος του καταναλωτή
Επικαιρότητα

Πάνω από 82% το ποσοστό επίλυσης διαφορών από τον συνήγορο του καταναλωτή

 

Από τα πεπραγμένα της Βουλής που κατατέθηκαν στις 6 Δεκεμβρίου 2016, αποτελεί έκπληξη το υψηλό ποσοστό επίλυσης των διαφορών το οποίο ανέρχεται στο 82,04% (72,53% υπέρ καταναλωτή, 9,52% υπέρ προμηθευτή). Ο κλάδος με τις περισσότερες υποβληθείσες αναφορές ήταν τα καταναλωτικά αγαθά (αύξηση 14,6% σε σχέση με το 2014). Ακολουθούν οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. 


Οι περισσότερες αναφορές σχετίζονταν, κυρίως, με : 


•    Την ποιότητα των αγαθών.
•    Προβλήματα κατά την παράδοση των αγαθών.
•    Θέματα με τις χρεώσεις, τις τιμές και την τιμολόγηση.
•    Θέματα κατάρτισης και εκτέλεσης συμβάσεων. 
•    Πλημμελή τήρηση εγγυήσεων.
•    Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.


Πηγή : Ναυτεμπορική